четвртак, 10. децембар 2009.

Izvini Ana

Važno: Ova pesma nije autobiografska i posvećena je jednom mom prijatelju koji se nedavno našao u sličnoj situaciji.

Prošlo je više od 5 godina Ana,
Lik sam ti skoro zaboravio
Ali kada sam te video,
na tom mom mestu,
isekao sam se Ana.

Gledao sam te dugo Ana
Pokušavajući da u tebi vidim,
Sve što se godinama promenilo.
Porasla si, imaš veće sise,
Postala si žena Ana.

Pet godina od kako te nisam ljubio,
A to je bila jedina nevaljala stvar,
koju smo radili ti i ja.
Šetali se i ljubili.
Ja sam i tada maštao o ljubavi,
Ti nisi, otišla si Ana.

Sada kada te opet vidim,
Gledam i razmišljam.
Ja znam šta sam radio tih 5 godina,
A mislim da znam šta si i ti radila.
Ali to više nije moja stvar,
A sad znam da nikada nije ni bila.

Koliko si ih ljubila do sad?
Ja nisam Bregović, na kurčeve mislim.
Jasno vidim Ana
Tvoje savršeno telo, tvoje čvrste sise,
Svako bi teo po malo,
A znam da si darežljiva, Ana

Hej Ana, šta ti se desilo?
Znam da nije ništa.
To si ti.
Nisi me volela,
A sad znam da nisam ni ja tebe.

Maštao sam, kada si otišla
O tome šta smo mogli da imamo.
Sad znam da nismo mogli imati ništa,
Ali ne brini,
Ja sam davno srušio sve dečačke snove.

Žao mi je Ana, što si kurva.
Kurva koja ne uzima novac
I koja se jebe za reputaciju,

Žao mi je što umireš, ali tako mora
Izvini Ana, ali za nekoliko minuta,
Moraću da te ubijem, zauvek.
Samo hoću d ate gledam još malo.
Izvini.

Нема коментара:

Постави коментар